-- A diploma -- | |
1) | Abbotsross Chester (Labrador reu) geb.04-02-2004, eig./vj. Jan Sluijs (NH) 380 punten. |
2) | Brenda Ceskylee of Eastwood (Cesky F. teef) geb. 03-05-2007, eig./vj. Roel v.d. Lee (NH) 355 punten. |
3) | Indyra (Labrador teef) geb. 11-12-2005, eig./vj. Fred de Booij (ZH) 353 punten. |
4) | Duneysteinn Igraine (Labrador teef) geb. 18-06-2005, eig./vj. Bob v. Campen (NH) 350 punten. |
5) | Black Calvin (Labrador reu) geb. 12-02-2005, eig./vj. Nico Huisman (ZH) 350 punten. |
6) | Timber of Upperclaws (Labrador reu) geb. 04-04-2006, eig./vj. Heidi Allon-Riesch (ZH) 335 punten. |
7) | Abbotsross Luca (Labrador reu) geb. 04-02-2005, eig. Hanneke Kruizinga (ZH) 327 punten. |
8) | Abbotsross Broadway's Lisa (Labrador teef) geb. 17-04-2002, eig./vj. Alexandra Huisman (ZH) 310 punten. |
9) | Boáz-Janosch Ceskylee of Eastwood (Cesky F. reu) geb. 02-07-2006, eig./vj. Jolanda Kamsteeg (NH) 300 punten. |
10) | Abbotsross Broadway's Amy (Labrador teef) geb. 17-04-2002, eig./vj. Toos Huisman (ZH) 298 punten. |
11) | Eran v.d. Wijde Alm (D.St.Dr. reu) geb. 11-07-2006, eig./vj. Frans Reedijk (NH) 295 punten. |
12) | Vance D'Aspe Et D'Ossau (Golden reu) geb. 21-05-2004, eig./vj. Pita Kan (ZH) 280 punten. |
-- B diploma -- | |
1) | Abbotsross Fir (Labrador reu) geb. 06-10-2006, eig./vj. Theo de Bruijn (NH) 385 punten. |
2) | Friet v.d. Zarina Zarola (Golden reu) geb. 23-04-2006, eig./vj. Ellen Dekker (NH) 330 punten. |
3) | Dreamweaver Walk in the Park (Golden teef) geb. 08-09-2005, eig./vj. José Nijssen/Astrid Boersma (NH) 325 punten. |
4) | Sprokkel (Labrador reu) geb. 20-03-2005, eig./vj. Marcel Verstegen (NH) 325 punten. |
5) | Evan from the Go-Getters (Golden reu) geb. 24-11-2006, eig./vj. Martien Hoornsman (NH) 285 punten. |
23 deelnemers, waarvan: A diploma: 12 van de 15 B diploma: 5 van de 8 diskwalificatie: 2. |
|
* NB. Alle behaalde diploma's zijn door ons vermeld. |
|
Fouten voorbehouden. Wij doen ons uiterste best om ze te voorkomen. Toch kan het gebeuren. Laat ons dat dan weten. Wij zullen er graag wat aan doen. |
|